Beoordelingen van Golden Palace Groningen

Recente recensies

4.0
B
19 oktober 2021

Er is maar 1 de beste

Flop
17 oktober 2021

Heerlijk eten zoals we gewend zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ad
15 oktober 2021
Chris
14 oktober 2021

Jammer dat de gratis kroepoek er niet bij zat

aj
13 oktober 2021
Anoniem
13 oktober 2021
N.V.T.
12 oktober 2021
R van der Laan
9 oktober 2021

Eten was goed, vriendelijke bezorger.

Jannie
6 oktober 2021

Zoals altijd weer lekker, goed op temperatuur en snel bezorgd

Haak
4 oktober 2021

Duurde erg lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Steneker
3 oktober 2021

Sata ajam was gewoon 4 stokjes kip zonder saté saus erin behalve van wat van de stokjes los kwam.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem de Jong
3 oktober 2021

Al jaren een tevreden klant.

Dutchbird
2 oktober 2021

Het zou mooi zijn dat je zelf kan kiezen of je een hapje of een drankje er bij wild hebben. Je moet er voor betaald ook al wil je het niet er bij hebben.

Bodyart
1 oktober 2021

Er is maar een de beste

Albert
1 oktober 2021

Dit is mijn laatste bestelling bij Golden Palace. De bezorging was heel slecht, de bakjes lekten. De plastic zak zat er helemaal onder. Ik was meer tijd kwijt met het schoonmaken van mijn aanrecht voor dat ik wat er is overgebleven in de bakjes kon gaan eten. Dit nooit weer. Sorry. P.s. de bezorger was een Indiaas ogend persoon.

Sietsema
27 september 2021

Ik had nassi met garnalen en groente besteld ..er zat maar 1 grote garnaal in dat voor 2 personen en dit is dan nassi met grote garnalen jammer dit ..verder ben ik altijd tevreden dit keer nee..

M
27 september 2021

Snelle bezorging, smaakvol en veel eten. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Igor
26 september 2021

Great!!!

Erg lekker en snel.
26 september 2021
Piet Stinissen
25 september 2021

Complimenten aan de kok en de bezorger.

Bos
25 september 2021

Zaalig eten zoals altijd! (wel de kroepoek vergeten)

aj
23 september 2021
Jo
19 september 2021

Prima eten , keurig op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Flop
19 september 2021

Heerlijk eten👍👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

paul herruer
19 september 2021

Ik eet al jaren Thai van Golden Palace, maar de Pad Thai was deze keer nog lekkerder, en er is ook iets overgebleven voor de lunch de volgende dag

Richard
18 september 2021

Zoals altijd , erg goed

Rineke Middel
18 september 2021

Heerlijk gegeten. Maaltijd precies zoals we het gevraagd hadden. Exact op tijd bezorgd. We zijn zeer tevreden

Bert
15 september 2021
nee
13 september 2021

We hebben lekker gegeten zoals elke keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

aj
12 september 2021
Henk
12 september 2021
Bodyart
11 september 2021

Er is maar een de beste.

Igor
11 september 2021

Great!!!!!!!!!!!!

Harms
11 september 2021

Super lekker

Pol
10 september 2021

Lekker, zoals altijd!

Bodyart
5 september 2021

Er is maar een de beste

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eric
2 september 2021

Best Tjap Tjoi in town

Suzanne
1 september 2021

Zoals altijd prima!

Bodyart
30 augustus 2021

De beste Chinees :-D Deze keer vergaten ze niet m'n extra sambal :-D

Petra
30 augustus 2021

Het was allemaal heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geert
28 augustus 2021

Bezorging en afgesproken tijd prima. Maar vooral verrukkelijk lekker 😋

A
28 augustus 2021

Sneller dan verwacht. Zoals gewoonlijk heerlijk eten. En goed warm!.

Johanna
26 augustus 2021

Cha Siu de specialiteit van de chef was gortdroog en overal zenen in het vlees. Ben er bijna in gestikt omdat het bleef hangen in mijn keel. Hoe kun je dat de specialiteit van het huis noemen. Miehoen met kip wel lekker.

Petra
23 augustus 2021

Het eten was heerlijk bezorger erg vriendelijk, dus alles was top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H.M.Bosscher
13 augustus 2021

Als vanouds een goede kwaliteit en stipte bezorging.

Bodyart
12 augustus 2021

Na tientallen jaren klant bestel ong. 50 keer per jaar ben ik ernstig teleurgesteld, als ze een keer Cola en andere keer sambal vergeten; of hebben ze gewoon lak aan de klantwensen? Ik houd het bij: zij hebben 52 keer m'n Cola vergeten en 29 keer m'n sambal. Werkelijk een schande. Een zwaar teleurgestelde klant. :-(

marthareijnders@home.nl
10 augustus 2021

We hebben heerlijk gegeten

Janice
8 augustus 2021

Lekker eten, mooi op tijd. Ik ben tevreden.

Anoniem
8 augustus 2021
aj
7 augustus 2021
Bernard Oldenhof
5 augustus 2021

Uitstekende Cha Siu . Bij veel restaurants is het vlees te droog. De kok van Golden Palace doet dit perfect. Ga er zeker meer van ontdekken.

regelmatige besteller
5 augustus 2021

fu yong hai met ossenhaas ossenhaas was niet goed meer denk ik 😐 zat een raar smaakje aan...

aj
28 juli 2021

prima

Igor
25 juli 2021

Great

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andre
24 juli 2021

Het eten was weer heerlijk

Eamon
23 juli 2021
Sven
17 juli 2021

Een ruime portie en erg snelle bezorging.

Vonk
17 juli 2021

Tjap tjoy en gado gado waren lekker! Snel klaar. En kregen er ook nog loempia's en pamgsietjes bij!

R.eltenkh
17 juli 2021

Het.eten.was.heel.goed.bedankt

Flop
11 juli 2021

Heerlijk eten zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem de Jong
10 juli 2021

Al jaren een tevreden afnemer. Smakelijk eten voor een redelijke prijs.

hekkema
5 juli 2021

ik mag niet vloeken hier denk ik..... maar #☆¿¥¡ wat lekker! en in 20 min. gebracht! (wederom)

K.A.Alwon
5 juli 2021

Bovenste laag vlees soms iets te hard doorgebakken. Smaak is prima!!!!

Anoniem
4 juli 2021

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bodyart
2 juli 2021
Bodyart
30 juni 2021
Igor
30 juni 2021

Great

Stam
29 juni 2021

Rundvlees in kerrie waterige saus geen smaak,De rest was prima!👍

Gorter
28 juni 2021
justus
28 juni 2021

binnen 30 min. bezorgd! en wederom weer heerlijk!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

KJ
27 juni 2021

Het was lekker maar ik werd vanochtend ziek wakker van het eten. Er was dus iets van het eten deze keer niet goed, ik hoop dat dit de eerste en de laatste keer is. De krokante geroosterde speenvarken mag van betere kwaliteit vlees zijn zeker voor de prijs die er voor gevraagd wordt en mag ook ietsjes meer krokanter zijn. Vriendelijke bezorger.

Shenk
27 juni 2021

Toppers! Bezorger albert altijd de beste

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

miguel gonzalez
26 juni 2021
Hielko
25 juni 2021

Alles OK

Piet Stinissen
19 juni 2021

Heerlijk gegeten En precies op tijd.

Richard Mosselaar
19 juni 2021

Porties mogen iets groter voor de prijs, maar de service was prima. Ook de trade in Cola mocht er zijn. Erg vriendelijke bezorger.

Anoniem
19 juni 2021
Bodyart
18 juni 2021
Anoniem
16 juni 2021
Nienke
15 juni 2021

We zijn niet voor niks vaste klant.

Bodyart
15 juni 2021
Henk Erenstein
14 juni 2021

Moest de kip zoeken in de loempia. In het verleden woonde wij in eext maar daar was de kip loempia uitstekend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacob Koopman
12 juni 2021

heel lekker jullie eten.

Bodyart
12 juni 2021

Goede wijn behoeft geen krans :-D

Bodyart
8 juni 2021

Zoals de meeste keren TOP Chinees :-D

oma
8 juni 2021

bezorging is prima , maar eten ronduit slecht , ku lu yuk en loempiaatjes beiden chemische smaak. sate was erg lekker bami ook lekker babi pangang weer niet lekker.helaas eens maar nooit meer

Anton
6 juni 2021
De Jager
5 juni 2021

Vond het voedsel beetje smakeloos. Was vorige keer veel beter.. Bezorging geweldig.

Andre
3 juni 2021
Bodyart
1 juni 2021

Zelden zo slecht gegeten. Cha siu vlees was uitgedroogd en oud, waarschijnlijk moet je het niet op maandag bestellen. Extra sambal gevraagd, maar niet gekregen - heel vervelend!

K.A. Alwon
30 mei 2021

Goed verzorgt eten.... en goed van smaak

Delno
29 mei 2021

Was heerlijk

Igor
29 mei 2021

Great

J. de Boer
28 mei 2021

Goed als altijd, behalve de loempia. Die viel deze keer als een pudding uit het papieren zakje. Wrs te nat of niet goed dichtgegroeid bij het frituren. Kan gebeuren.

Bodyart
27 mei 2021

Helaas was het eendenvlees taai.

Schurer
23 mei 2021

Was prima, alles nog goed warm. Chapeau

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bodyart
22 mei 2021

Er is maar een de beste :-D

Flop
22 mei 2021

Heerlijk eten zoals we gewend zijn. Prima👌👍

Bastiaan
22 mei 2021
Vince
21 mei 2021

Geweldig eten 😋 vooral de Thaise gerechten.

Bodyart
15 mei 2021

Zoals ik elke keer schrijf, er is maar eenn de beste :-D

Marion
15 mei 2021

Lekker gegeten goed gevulde loempia speciaal.

Anoniem
13 mei 2021

Top

Anoniem
12 mei 2021

Lekker zoals altijd ruime porties en gratis kroepoek

Stam
9 mei 2021

Niet alles was dit keer lekker, De Rundvlees sambal Goreng was zo vet dat ik dat heb weg moeten gooien en de Saté was wat eigenlijk kip had moeten wezen gewoon vlees,Jammer voor de mensen die kip wouden,Dus teleurstellend, Als vaste klant van jullie,was dit de eerste keer dat ik het niet lekker vond Jammer!! Mvg Jan stam

Bodyart
7 mei 2021

Er is maar 1 de beste en dat is Golden Palace

Anoniem
7 mei 2021
Haandrikman
6 mei 2021

zeer snelle bezorging en uitstekende kwaliteit eten. Prima

Sietsema
6 mei 2021

Echt geweldig ..ik had nassi met dikke garnalen en groente..fantastische veel garnalen en knapperige groente..1 grote bak meet dan genoeg voor 2 pers ..

Oostra
2 mei 2021
Margreet
30 april 2021
Harry Bosscher
29 april 2021

Ik wil jullie allemaal weer bedanken voor het lekkere van goede kwaliteit eten zoals altijd. Ook de bezorging was weer exact op het afgesproken tijdstip.

Utkarsh
28 april 2021

Good quantity and flavor

Petra
27 april 2021

Eten was er eerder dan de tijd die in de mail stond, erg fijn. Eten was weer heerlijk, en de bezorger zeer vriendelijk, bedankte ons voor de fooi die we hadden gegeven, dus alles was top.

Flop
27 april 2021

Heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Muldet
26 april 2021

Lekker eten!

K. R.
20 april 2021

Het eten was er in drie kwartier en werd gebracht door een vriendelijke bezorger. Het eten was warm en heeft heerlijk gesmaakt! Ook leuk dat we een gratis zakje Chinese hapjes erbij kregen omdat we een bepaald bestelbedrag hadden. Al met al, top!

Bodyart
19 april 2021

De beste chinees! Er is maar 1 de beste

Frank Lulf
18 april 2021

Alles was tot in de puntjes verzorgd!

Bodyart
18 april 2021

Er is maar een de beste!

Piet
16 april 2021

Kip was niet ok, niet goed gebakken en de nasi was zozo lala... Helaas, ik ben beter gewend van jullie.

Anoniem
16 april 2021

Top

Ans
15 april 2021

Zoals altijd heerlijk gegeten. Snelle levering. We hebben genoten!

Erica
12 april 2021

Soep en bami waren beetje flauw. Lente loempia’s en cha siu waren wel van de bekende kwaliteit. Bezorger erg vriendelijk, wel later dan aangekondigd in de mail

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hielko
10 april 2021

Gewoon lekker en mooi op tijd bezorgd.

Jessie
10 april 2021

De beste aziatische restaurant van Groningen. Combinatiemenu is een aanrader. Snelle bezorging met een vriendelijke bezorger.

Frits Pleiter
8 april 2021

Prompte bezorging en, nog belangrijker, erg lekker. Maar dat wisten wij al.

Kooitje
7 april 2021

Kip véél te droog én bami ook

Bodyart
6 april 2021

In al die jaren, heb ik nog nooit zolang moeten wachten

Anna Mae
2 april 2021
Bastiaan
1 april 2021
Bodyart
30 maart 2021

Ik krijg altijd te weinig ambal, maar ik heb ook extreem veel nodig. De beste Chinees is er maar een :-D

Flop
27 maart 2021

Heerlijk eten prima

Simon
27 maart 2021

Kwartier te laat bezorgd. Roodbaarsfilet leek meer kibbeling en smaakte droog, knoflook-gembersaus leek meer zwarte bonensaus, tongfilet was onherkenbaar, geen ananas gezien, alles viel zwaar tegen.

Lex Bakker
27 maart 2021

Zoals gewoonlijk, ongelofelijk goed

Cees
26 maart 2021

Kwaliteit en op tijd!

Bodyart
22 maart 2021

De beste is de beste

Dineke
21 maart 2021

Was weer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suzanne
19 maart 2021

Jammer dat de Pla Lad Prig (roodbaarsfilet in knoflooksaus) nauwelijks naar knoflook smaakt....🥴

A delno
17 maart 2021

Alles was goed en lekker bezorging mooi op tijd

Bodyart
16 maart 2021

De beste is er maar één...

I.T.Bottema
15 maart 2021

Beste Golden Palace, De verwachte bezorgtijd zou 19:00 zijn. Om 18.39 kregen wij een mailtje dat onze bestelling onderweg was. Wij dachten dat is snel. Vervolgens is het bezorgd om 19:10, een half uur later. Ik begreep van de bezorger dat de bestelling vanuit de Ebbingestraat eerst naar Paddepoel is gegaan en toen weer terug naar ons adres, dicht bij de Ebbingestraat... vreemde route. Ik begreep dat dit te maken heeft met het plannen op tijden, wij hadden gekozen voor zo snel mogelijk. We kunnen een volgende keer dus beter voor een tijdstip kiezen, vreemd. Aan de bezorger geen kritiek hoor, een super aardige jongen die waarschijnlijk ook de route door krijgt van jullie. Het eten was goed van smaak maar helaas niet meer zo warm. Groet, ITB

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bodyart
14 maart 2021

Er is maar 1 de beste!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kees
12 maart 2021

Lekkere maaltijd. Ruim voldoende en op tijd geleverd.

HOUT
11 maart 2021

het kan niet beter !

Albert
7 maart 2021

Maandmenu, prima eten Soep, hapjes, thais, babipang en foeyonghai nasi ,bami, kunnen er 3 keer van eten.

Marcel
6 maart 2021

Lekker eten

bos
3 maart 2021
Bodyart
2 maart 2021
bos
1 maart 2021
Van Duinen
1 maart 2021

Heerlijk we kunnen er wel twee dagen van eten zo veel supper Golden Palace ik blijf je klant !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Meinema
28 februari 2021

Heerlijk gegeten ,bestelling op tijd geleverd

Aleid
27 februari 2021

altijd lekker Chinees eten van de Golden Palace. Goed warm nog en rruim voldoende. De bezorger was ook heel vriendelijk

Anoniem
27 februari 2021

Top

Jannie
25 februari 2021

Heerlijke maaltijden. Goed warm en erg smaakvol . De gratis hapjes vielen ook erg goed in de smaak.

Kaat
24 februari 2021

Super vers en snelle levering. Heerlijk eten en goed van smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margreet
22 februari 2021

Het eten werd binnen de aangegeven termijn bezorgd. Alltijd prettig! De bezorger bedankte voor de fooi. Toch ook leuk. Het eten was deze keer lekker. De loempia was niet zo vet, wat bij de uitgebreidere bamigerechten bv nog wel eens het geval wil zijn. en de foe yong hai en babi pagang waren ook goed. goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanssen
22 februari 2021
Harry
21 februari 2021

Uitstekend, zoals altijd.

Cas
14 februari 2021
K.A.Alwon
14 februari 2021

hele goede service ,eten en bezorgtijd !!!

John
14 februari 2021

Snelle bezorging, was nog goed warm. De pisang was helaas niet goed, de banaan was keihard, eigenlijk niet geschikt om te egen, erg jammer aangezien dit een van de kekkerste gerechten is. Dus dit was wel een teleurstelling.

Margherita
13 februari 2021

Fantastisch eten, heerlijk en nog warm. Super vriendelijke bezorger en het eten smaakte heerlijk. Bedankt!

Bijlholt
12 februari 2021

Lekker zoals altijd.

Frits Pleiter
12 februari 2021

Het werd lekker warm en stipt op de afgesproken tijd afgeleverd. We hebben er weer van gesmuld.

Eric
10 februari 2021

Daging sambal besteld. Smaakte goed. Alleen de bijbehorende groente was wat slap, maar dat is altijd zo bij afhaal. Bezorging lekker snel.

Simone
8 februari 2021

Heerlijk gegeten!

stam
6 februari 2021

altijd goed

J>Haandrikman
6 februari 2021

uitstekend, zoals altijd

José
5 februari 2021

Heerlijk eten!

Hazewinkel
2 februari 2021

Jammer besteling niet goed door gekomen Is

Steenbergen
2 februari 2021

Weer prima

Jan
31 januari 2021
Chris
31 januari 2021
Flop
31 januari 2021

Zoals we gewend zijn heerlijk en prima op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hielko
31 januari 2021

Gewoon weer lekker eten op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Haandrikman
31 januari 2021

de gratis verrassing is bijzonder op prijs gesteld. Het eten was weer van voortreffelijke kwaliteit. Bedankt!

Cees
29 januari 2021

Ik heb opmerking gemaakt bij notitieveld van bestelling. Ben benieuwd of ik daarop van jullie reactie krijg. Hartelijke groet, Cees

Eric
27 januari 2021

Lekker, voldoende en snel bezorgd!

Lex
26 januari 2021

Lekker

Kaat
25 januari 2021

Super snelle levering en het eten was perfect, goed van smaak, vers en ruime porties.

Alex
25 januari 2021

Snel en correct

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry
24 januari 2021

Zoals altijd weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Piet Stinissen
23 januari 2021

Het eten was precies optijd heerlijk gegeten.

Bodyart
22 januari 2021
Bodyart
19 januari 2021

Tevergeefs vraag ik om extra sambal elke keer. Het staat keurig op de bon bij de levering, maar in de helft van de gevallen wordt de vraag gewoon genegeerd. Heel triest.

H.Bosscher
18 januari 2021

Bezorging altijd keurig op tijd het eten is superieur nergens anders zo goede kwaliteit.

Bodyart
16 januari 2021
M uit Groningen
15 januari 2021

Goed en lekker als altijd!

Hazewinkel
14 januari 2021

Kip kerrie te pittig

M.
11 januari 2021

Het eten had een droge smaak en was erg smaakloos. Ben anders gewend van Golden Palace

Lex Bakker
8 januari 2021

Gewoon goed

Birgit
8 januari 2021
Bodyart
8 januari 2021

Er si maar 1 de beste :-D

Hp
7 januari 2021

Super lekker gegeten en snel bezorgd. De service was ook goed en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

Suzanne Kamsteeg
6 januari 2021

Uitstekend in elk opzicht !!!

Casper
5 januari 2021

Goed en lekker eten. Bezorging was op tijd. Zal zeker vaker bestellen hier

N.
4 januari 2021
j.stam
4 januari 2021

prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Date
2 januari 2020

Prima service, opgehaald, het stond precies op tijd klaar. Ruime porties. Sate Ajam was mals met lekkere pindasaus, de ajam pangang had een fijne bite van wat gember. Alles was goed op smaak. Een aanrader. Ik kom terug!

Jam
2 januari 2020
Delnowaslekker
1 januari 2020

Was lekker en goed gevult

Bodyart
31 december 2020

Er is maar 1 de beste :-D

Michel
31 december 2020

Eten was goed op temperatuur. Het smaakte alleen heel flauw. Alles smaakte hetzelfde.

Hielko
31 december 2020

Lekker eten precies op tijd.

Npc
29 december 2020

Het eten is eigenlijk altijd goed van kwaliteit Goeie maaltijden en niet te duur Meestal is de bezorging mooi op tijd soms iets later maar je krijgt altijd een update van je bestelling hieruit blijkt of ze later zijn dan verwacht

wim limbeek
28 december 2020
M. Heinen
26 december 2020

Goede service, lekkere gerechten en snelle bezorging!

Patrick
26 december 2020

Altijd goed eten hier de beste van grunn

B. Roorda
26 december 2020

Prima in orde ! Mij was niet duidelijk hoe het zit met de fooi. Ik had online een fooi gegeven. Voor wie is die fooi ? Is die fooi voor het bedrijf of voor de bezorger ?

Lex Bakker
25 december 2020

Gewoon echt goed.

Rob
25 december 2020

De bestelling s’morgens op eerste kerstdag besteld. De bestelling was keurig op de gevraagde tijd s’middags afgeleverd. Alles lekker en goed op temperatuur. Niets dan lof!!!

A.L. Emeis
22 december 2020

Zoals gewoonlijk, heerlijk gegeten. Bestel niet zo heel vaak. Maar sinds de "ontdekking" van Golden Palace nooit meer ergens anders eten vandaan laten komen.

Anno niemekke
21 december 2020

Prima

Piet Stinissen
19 december 2020

Goed en lekker eten dank U

Martijn
13 december 2020

Tevreden zoals gewoonlijk. Kroepoek vergeten. Na belletje meteen actie ondernomen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Flop
13 december 2020

Zo als we gewend zijn heerlijk eten en op tijd Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gabi
13 december 2020
Bodyart
8 december 2020

Ze zijn alweer vergeten extra sambal erbij te doen. Alweer teleurgesteld. Heeft het zin, om dit te schrijven? Lezen zij het wel? De bezorger belde mij, dat ie voor de deur stond en had aangebeld, maar kennelijk kan hij niet aan bellen, want er was niet gebeld en toen ik hem de bel liet horen, was hij verbaasd.

Jan Stam
8 december 2020

Altijd lekker,Nooit geen klachten Ga zo door toppers!🎄👊

Stel
6 december 2020

Alles uitstekend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jack
30 november 2020

Heerlijk en op tijd!

Die
30 november 2020
Bastiaan
30 november 2020
Andrea
29 november 2020
Dick Paans
28 november 2020

O nline bestellen heel makkelijk Bezorging op tijd en correct Eten heerlijk Een echte aanrader

Bastiaan
28 november 2020
Flop
27 november 2020

Prima heerlijk eten perfect

Bodyart
26 november 2020

Helaas heb ik het niet kunnen opeten :-( Het vlees (Cha Siu) was zo taai, dat ik er met m'n mes amper doorheen kwam. Okk de bami, was stukgekookt. Dat verwacht ik niet van de beste Chinees van de stad. Erg jammer

Procee
26 november 2020

Snelle bezorging; Eten was matig van smaak en bovendien hartstikke koud :( geen wederzien

Rob
22 november 2020

Perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
22 november 2020

Eten werd op tijd bezorgd en was nog warm en goed op smaak.Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Lida
22 november 2020

Het eten smaakte prima en was eens niet te zout. De bezorging was exact op tijd, fijn.

Esmeralda
21 november 2020

Was weer heerlijk!

Gerrit
19 november 2020

Heerlijk zoals altijd

Bodyart
18 november 2020

Tsja, gewoon de beste chinees :-D

Di
15 november 2020
Willem de Jong
14 november 2020
Hindrik
14 november 2020
E. de Groot
12 november 2020

Ik bestelde "Nuea Gaeng Keow Wan", (Plakjes ossenhaas in groene curry met Thaise aubergine). Ik heb boontjes gezien, paprika, vlees, uien, maar geen aubergine. Helemaal niet vies of zo, maar niet wat ik had besteld...

Bodyart
11 november 2020

Hoe je het ook wend of keert, het is de beste Chinees in Groningen.

Bodyart
9 november 2020

De beste Chinees van Groningen en omgeving :-D

Anoniem
9 november 2020

Heerlijke moksi meti!

Andrea
7 november 2020

Heerlijk eten. Supersnel bezorgd. Al eerder besteld bij dit restaurant en zal er zeker vaker bestellen

Bodyart
5 november 2020

De beste CHinees van Groningen en omgeving

wim
4 november 2020

eten prima en goed verpakt ; bezorging stipt op tijd ondanks het erg slechte weer

Nienke
31 oktober 2020

Tevreden vaste klant. Heerlijk eten, bestelling precies op het afgesproken tijdstip.

Michel Wolf
30 oktober 2020

Normaal is dit gerecht ( rundvlees met Thaise basilicum) erg lekker. Nu was het vlees droog, niet mals. Weinig tot geen Thaise basilicum. Weinig groente en de smaak was vlak en zeker niet pittig. Erg jammer. Hopelijk is het de volgende keer weer ok.

Hms de jong
29 oktober 2020

Erg goed !!

Bodyart
28 oktober 2020

De beste chinees van Groningen en omgeving.

Gabi
24 oktober 2020
Velleman
24 oktober 2020

Jammer heb weer niet alles gekregen dit is de tweede keer ze krijgen nog 1 kans

Anoniem
24 oktober 2020

Altijd lekker!

Jessie
24 oktober 2020

Mijn vaste restaurant als het gaat om Chinese gerechten. Dit is ook de beste aziatische restaurant van Groningen. Lekkere en verse gerechten. En een snelle bezorging. De combinatiemenu is een aanrader.

Andrea
23 oktober 2020

Heerlijk en snel.

A delno
23 oktober 2020

De bestelling was precies op tijd zoals gezegd

A.Hollandet
23 oktober 2020

Deze keer was het van mindere kwaliteit. Stukken kip in de ossenhaas met kerrie ,jammer , Andere keren altijd goed , had er ook al over gebeld Tel. 0611475145 Helperwest straat 52

Suzanne Kamsteeg
23 oktober 2020

Heerlijk Thais eten en stipte bezorging!

Karin
16 oktober 2020

Top!

M.J.
13 oktober 2020
Jessie
12 oktober 2020

De beste aziatische restaurant van Groningen. En een hele snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Piet Stinissen
11 oktober 2020

Het was goed eten 👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert
5 oktober 2020
Jan Stam
30 september 2020

Wij bestellen altijd hier,En het smaakt altijd goed en ook goede hoeveelheid/ dus voor ons geen ander Restaurant 🔝👊

Gerrit
27 september 2020

Super zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dineke
27 september 2020

was lekker en nog goed heet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
27 september 2020

De viskoekjes en de vissoep waren erg lekker, het gebakken rijstgerecht was goed. De bezorging was ook zo ongeveer exact op de gewenste tijd. Wij bestellen altijd Thais aks we van Een reisje terugkomen er er niets in huis is, ideaal

j.stam
24 september 2020

uitstekend

j.stam
21 september 2020

prima

Ester
20 september 2020

Altijd lekker en op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vera
20 september 2020

Goed op tijd correcte bestelling en lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bodyart
16 september 2020

Beste Chinees van groningen :-D

Flop
13 september 2020

Heerlijk eten prima 👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. Zwaneveld
13 september 2020

Het eten was goed. Ik moest echter wel een kwartier langer wachten voordat het werd bezorgd. Dat vind ik jammer.

Ben
10 september 2020

Heerlijk gegeten! Goede service!

Ciska
7 september 2020

Lekker eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

geit
6 september 2020

priem

Lex Bakker
5 september 2020

Lekker